Ta oferta pracy została opublikowana ponad 40 dni temu i może być nieaktualna.
0
kandydatów
Pracownik w Zespole Sprzedaży i Obsługi Contact Center
Firma: PKO Bank Polski miejsce pracy: Rzeszów
DZIEŃ DOBRY W PRACY
W PKO Banku Polskim dbamy o to, aby każdy dzień w pracy był dla Ciebie dobry.
Tworzymy pozytywną atmosferę, doceniamy efektywną współpracę, szanujemy Twój czas prywatny.
#ZajmijStanowisko:
Pracownik w Zespole Sprzedaży i Obsługi Contact Center
Sekcja Sprzedaży i Obsługi Contact Center 1
(Rzeszów)
W PKO Banku Polskim masz na dzień dobry:
- Umowę o pracę - bo bezpieczeństwo zatrudnienia dla każdego z nas jest superważne.
- Zdrową równowagę między pracą a życiem osobistym - bo nie samą pracą człowiek żyje.
- Pełny pakiet benefitów: od kultury, sportu i wypoczynku, po korzystny fundusz emerytalny - bo Ty wiesz najlepiej, na czym Ci zależy.
- Prywatną opiekę zdrowotną na terenie całej Polski - bo zdrowie jest najważniejsze.
W PKO Banku Polskim masz na dzień dobry:
- zatrudnienie w pełnym wymiarze godzin w oparciu o umowę zlecenie,
- przyjazne środowisko pracy,
- dużą samodzielność i możliwość rozwoju zawodowego
W naszym zespole na co dzień:
- obsługujesz informacyjnie klientów o usługach, procesach bankowych,
- umawiasz klientów na podpisanie umowy.
To stanowisko może być Twoje, jeśli:
- jesteś osobą zaangażowaną,
- dobrze władasz ojczystym językiem,
- odpowiadają Ci ruchome godziny pracy oraz praca w weekendy.
Co się stanie po kliknięciu "APLIKUJ"?
Jeśli Twoja aplikacja wzbudzi nasze zainteresowanie, rekruter PKO Banku Polskiego zadzwoni do Ciebie, żeby umówić się na rozmowę rekrutacyjną. Do usłyszenia!
Pozostałe oferty pracy w firmie PKO Bank Polski
Data dodania: 22-06-2021
Wyświetleń: 433
Wyświetleń: 433