Ta oferta pracy została opublikowana ponad 40 dni temu i może być nieaktualna.
0
kandydatów
Administrator obiektów
Firma: Powiatowy Urząd Pracy w Rzeszowie miejsce pracy: Głogów Małopolski
Powiatowy Urząd Pracy w Rzeszowie
Administrator obiektów
Miejsce pracy: Głogów Małopolski
Numer: StPr/21/5467
OBOWIĄZKI:
•nadzorowanie przygotowania dokumentacji technicznej dla przyjętych do realizacji zadań inwestycyjnych i remontowych,•prowadzenie postępowania poprzedzającego realizację zamierzeń inwestycyjnych i remontowych,•uzyskiwanie wymaganych uzgodnień i pozwoleń,•pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadań inwestycyjnych i remontowych,•analizowanie przebiegu realizacji inwestycji, organizowanie odbiorów częściowych i końcowych,•rozliczanie robót inwestycyjnych i remontowych,•prowadzenie książki obiektów budowlanych,•prowadzenie raportowania w zakresie ; sprawozdań do Urzędu Miasta i Marszałkowskiego,•nadzór nad infrastrukturą w szczególności nad budynkami, obiektami należącymi do Efekt Plus itp., dbanie o dokonywanie niezbędnych przeglądów, ubezpieczeń itp.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:
Wymagania inne:
Wykształcenie: średnie zawodowe, brak
Wymagania inne:
[Inne] : - wykształcenie kierunkowe- znajomość branży- umiejętności interpersonalne.
Miejsce pracy:
Rodzaj umowy:
Wynagrodzenie brutto:
Głogów Małopolski
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na okres próbny
Wynagrodzenie brutto:
od 4 130 PLN
KONTAKT:
Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Rzeszowie
Pozostałe oferty pracy w firmie Powiatowy Urząd Pracy w Rzeszowie
Data dodania: 23-11-2021
Wyświetleń: 332
Wyświetleń: 332